فوت کوزه‌گری تجارت در کف بازار

/
 تجربه‌ای که دای علی به شریکم گفت:شریکم می گفت و…

رقابت یا جنگ بی چون و چرا؟

/
رقابت یا جنگ بی چون و چرا؟رقابت کلمه ای نیست که مستقیما …

چطوربا فرمول کشتی بالن دار، در طی 6 ماه کسب وکارت را 2 برابر رشد دهی !

/
مقدمهکسب وکاری که از دو فاکتور استراتژی و …

افزایش فروش با تبلغات درگوگل‌ ادوردز

/
افزایش فروش با تبلغات در گوگل‌ ادوردزگوگل، غول قدرتم…

3 ترفند برای خاص شدن در بازار

/
برای خاص شدندر بازار باید: 1- اجازه دهید مشتریان از شما انتقاد کنند 2-از راهی نروید که روندگان آن بسیارند 3- با خودتان رقابت کنید

چگونه آینده کسب و کارمان را پیش بینی کنیم حتی اگر تا امروز نسبت به آینده خوشبین نباشیم؟

/
افراد موفق در 2 مهارت فوق العاده قوی هستند که همین 2اصل آنها را از دیگران جدا می کند. 1- اصل میل به پیشرفت همیشگی و اصل قدرت پیش بینی تغییرات آینده

کارآفرینان بزرگ ریسک پذیرند یا ریسک گریز

/
در مقالات، کتابها و سایت های حوزه کسب وکار نو به موضوع ریسک پذیری خیلی اهمیت داده میشه بطوری که ریسک پذیری را یکی از رکن اساسی کسب و کارهای نو میدونند ولی بعضی از اندیشمندان بزرگ حوزه نوآفرینی از جمله پروفسور آدام گرانت در کتاب نوآفرینی عکس این مسئله را ثابت می کند.

چگونه مواظب دارایی خود باشیم تا در بحران ها نابود نشود؟

/
بحران های اقتصادی در پیش اند، بحران های اقتصادی در گذشته اتفاق افتاده، امروز هم با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، در آینده هم چه بخواهیم یا نخواهیم رخ خواهند داد، مهم اینست که امروز طوری خودمان را آماده کنیم تا در آینده نه تنها دارایی خود را نابود نکنیم بلکه آن را به یک فرصت طلایی تبدیل کنیم

میخواهی در قفس کسب و کارت زندانی نشوی؟ کسب و کارت را سیستم سازی کن

/
فقط و فقط با یک فرمول می شود کم کار کرد ولی دقیق و پرسود کار کرد . می شود تفریح و سفر رفت و بی انضباطی در کسب وکارت پیش نیاید .می شود کسب وکارت را بجای محصول بفروشی و ماشین تولید پول ایجاد کنیبله درست شننیدی این شاهکار فقط با ایجاد سیستم سازی کسب وکار است

فرمول iqo: سه گام تا حریص کردن مشتری برای خرید

/
در یکی از فروشگاه های سیتی سنتر اصفهان با خانم فروشنده ای برخورد کردم فوق العاده برخورد حرفه ای و دوستانه ای با مشتری داشت و بیشتر در نقش یک مشاور بود تا فروشنده…

اگر پایه هستی شرکت های بزرگ را در حوزه کسب و کارت شکست دهی؛ نوآفرین شو!

/
شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی  چون کارهای سطحی و معمولی انجام می دهند شکست می خورند. انجام کارهای سطحی و احساس سطحی و معمولی نقطه ضعف بزرگ شرکت ها و سازمان های دولتی هستند و این 2 عامل نقطه ضعف آ]هاست که افراد نوآفرین و مشتری دوست براحتی جیاگزین این غول های اقتصادی می شوند