


۳ترفند برای خاص شدن در بازار
/
برای خاص شدندر بازار باید: 1- اجازه دهید مشتریان از شما انتقاد کنند 2-از راهی نروید که روندگان آن بسیارند 3- با خودتان رقابت کنید

چگونه آینده کسبوکارمان را پیشبینی کنیم؟
/
افراد موفق در 2 مهارت فوق العاده قوی هستند که همین 2اصل آنها را از دیگران جدا می کند. 1- اصل میل به پیشرفت همیشگی و اصل قدرت پیش بینی تغییرات آینده

کارآفرینان بزرگ ریسک پذیرند یا ریسک گریز
/
در مقالات، کتابها و سایت های حوزه کسب وکار نو ریسک پذیری را یکی از رکن اساسی کسب و کارهای نو میدونند ولی بعضی از اندیشمندان بزرگ حوزه نوآفرینی از جمله پروفسور آدام گرانت در کتاب نوآفرینی عکس این مسئله را ثابت می کند.

چگونه مواظب دارایی خود باشیم تا در بحرانها نابود نشود؟
/
بحران های اقتصادی در گذشته اتفاق افتاده، امروز هم با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، در آینده هم چه بخواهیم یا نخواهیم رخ خواهند داد، مهم اینست که امروز طوری خودمان را آماده کنیم تا در آینده نه تنها دارایی خود را نابود نکنیم بلکه آن را به یک فرصت طلایی تبدیل کنیم

میخواهی در قفس کسبوکارت زندانی نشوی؟ کسبوکارت را سیستمسازی کن
/
فقط و فقط با یک فرمول می شود کم کار کرد ولی دقیق و پرسود کار کرد . می شود تفریح و سفر رفت و بی انضباطی در کسب وکارت پیش نیاید .
می شود کسب وکارت را بجای محصول بفروشی و ماشین تولید پول ایجاد کنی
بله درست شننیدی این شاهکار فقط با ایجاد سیستم سازی کسب وکار است

سه گام تا حریص کردن مشتری برای خرید (فرمول iqo)
/
در یکی از فروشگاه های سیتی سنتر اصفهان با خانم فروشنده ای برخورد کردم فوق العاده برخورد حرفه ای و دوستانه ای با مشتری داشت و بیشتر در نقش یک مشاور بود تا فروشنده…

اگر پایه هستی شرکت های بزرگ را در حوزه کسب و کارت شکست دهی؛ نوآفرین شو!
/
شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی چون کارهای سطحی و معمولی انجام می دهند شکست می خورند. انجام کارهای سطحی و احساس سطحی و معمولی نقطه ضعف بزرگ شرکت ها و سازمان های دولتی هستند و این 2 عامل نقطه ضعف آ]هاست که افراد نوآفرین و مشتری دوست براحتی جیاگزین این غول های اقتصادی می شوند