پشتیبانی آکادمی اکسل از دوره های آموزشی

نحوه ارائه پشتیبانی از دوره آنالیز بازار و محصول

آکادمی بازاریابی اکسل در برابر مشتریان خود تعهد‌ صد‌در‌صدی دارد. شعار ما اینست:

از نظر قانونی و مشتری مداری ارائه پشتیبانی به سایت­ هایی که طراحی می­کنید موضوع مهمی است. ارائه پشتیبانی سایت­ ها می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. توجه به این مسائل باعث حس آرامش و رضایت برای شما به عنوان طراح سایت و همینطور مشتری خواهد داشت. مشتری ­های راضی بهترین تبلیغ برای کار شما هستند. اینان کار و خدمات شما را به دیگران معرفی می­کنند و همین باعث افزایش درآمد شما خواهد بود.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی
  • پشتیبانی بر اساس مبلغ و زمان مشخص در ابتدای قرارداد
  •  در این روش طراح سایت و کارفرما در ابتدای قرارداد، روی مبلغی به غیر از تعرفه طراحی سایت برای پشتیبانی به توافق می­رسند. مثلاً شما به عنوان طراح سایت، 6 ماه پشتیبانی سایت را در ازای مبلغی بر عهده می­گیرید. حتی می­توانید خدمات پشتیبانی را بطور رایگان به مشتری ارائه دهید. این کار می­تواند تبلیغی برای کار و خدماتی که ارائه می­کنید هم باشد و شما را نسبت به رقیبان جلوتر قرار دهد.

پشتیبانی جداگانه در انتهای قرارداد در صورت تمایل کارفرما

  •  این روش یکی از بهترین راه­های ارائه پشتیبانی سایت است. معمولاً در این روش هر دو طرف طراح سایت و کارفرما رضایتمند­تر هستند. در این روش پس از پایان طراحی سایت، در صورت توافق هر دو طرف، قرارداد پشتیبانی منعقد می­شود.
  • پشتیبانی بصورت پروژه­ای در زمان­های خاص: در روش پشتیبانی پروژه­ای، طراح سایت قبول می­کند که در صورتیکه سایت به مشکلی برخورد کرد، یا به­روزرسانی نیاز داشت و…، بصورت پروژه­ای این کارها را انجام دهید.

توجه داشته باشید پشتیبانی از سایت فقط به معنی رفع مشکلات احتمالی سایت نیست. بلکه بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه­‌ها، بهبود سرعت و سئو سایت، نگهداری سایت و بسیاری موارد دیگر را شامل می­شود.

نحوه ارائه پشتیبانی در طراحی سایت

آکادمی بازاریابی اکسل در برابر مشتریان خود تعهد‌ صد‌در‌صدی دارد. شعار ما اینست:

از نظر قانونی و مشتری مداری ارائه پشتیبانی به سایت­ هایی که طراحی می­کنید موضوع مهمی است. ارائه پشتیبانی سایت­ ها می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. توجه به این مسائل باعث حس آرامش و رضایت برای شما به عنوان طراح سایت و همینطور مشتری خواهد داشت. مشتری ­های راضی بهترین تبلیغ برای کار شما هستند. اینان کار و خدمات شما را به دیگران معرفی می­کنند و همین باعث افزایش درآمد شما خواهد بود.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

فرض کنید شما سایتی را برای یک فرد در هر زمینه شغلی یا خدماتی طراحی کرده­ اید. این فرد توانایی و تخصص شما در شناخت، نحوه کار و تعامل یا نگهداری سایت را ندارد. این شما هستید که باید راهکارهایی را به مشتری برای پیشبرد کارش ارائه دهید.

چند روش برای ارائه پشتیبانی سایت وجود دارد که در ادامه توضیح می­دهیم.

  • بدون پشتیبانی
  •  در این روش عملاً پشتیبانی برای سایت وجود ندارد. در این شرایط کارفرما ممکن است خودش به وردپرس و سایت آشنایی داشته باشد و کار را ادامه دهد. همچنین شما می­توانید توضیحاتی را در رابطه با نحوه کار با سایت در قالب یک ویدئو کوتاه آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. در این روش شما به عنوان طراح سایت، مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی سایت ندارید.
  • پشتیبانی بر اساس مبلغ و زمان مشخص در ابتدای قرارداد
  •  در این روش طراح سایت و کارفرما در ابتدای قرارداد، روی مبلغی به غیر از تعرفه طراحی سایت برای پشتیبانی به توافق می­رسند. مثلاً شما به عنوان طراح سایت، 6 ماه پشتیبانی سایت را در ازای مبلغی بر عهده می­گیرید. حتی می­توانید خدمات پشتیبانی را بطور رایگان به مشتری ارائه دهید. این کار می­تواند تبلیغی برای کار و خدماتی که ارائه می­کنید هم باشد و شما را نسبت به رقیبان جلوتر قرار دهد.

پشتیبانی جداگانه در انتهای قرارداد در صورت تمایل کارفرما

  •  این روش یکی از بهترین راه­های ارائه پشتیبانی سایت است. معمولاً در این روش هر دو طرف طراح سایت و کارفرما رضایتمند­تر هستند. در این روش پس از پایان طراحی سایت، در صورت توافق هر دو طرف، قرارداد پشتیبانی منعقد می­شود.
  • پشتیبانی بصورت پروژه­ای در زمان­های خاص: در روش پشتیبانی پروژه­ای، طراح سایت قبول می­کند که در صورتیکه سایت به مشکلی برخورد کرد، یا به­روزرسانی نیاز داشت و…، بصورت پروژه­ای این کارها را انجام دهید.

توجه داشته باشید پشتیبانی از سایت فقط به معنی رفع مشکلات احتمالی سایت نیست. بلکه بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه­‌ها، بهبود سرعت و سئو سایت، نگهداری سایت و بسیاری موارد دیگر را شامل می­شود.

تعرفه ­های ابزارهای طراحی سایت

تعرفه ابزارهای طراحی سایت یعنی هاست، دامنه، قالب و افزونه­ ها جدای از تعرفه طراحی سایت محاسبه می­شود. کارفرما موظف است در ابتدای کار این هزینه­ ها را تأمین کند.

سایت­ های زیادی ابزارهای طراحی سایت را ارائه می­دهند که شما می توانید ابزارها را از سایت ها تهیه کنید. البته به یاد داشته باشید همیشه از سایت ­های معتبر که محصولات اورجینال ارائه می­دهند خرید کنید. شما می­توانید نسخه اورجینال و بومی­ سازی شده قالب و افزونه­ های مورد نیاز سایتی که قصد دارید طراحی کنید را با خیالی آسوده نسبت به اصالت و پشتیبانی همیشگی محصولات، از آکادمی اکسل تهیه کنید.

  • قالب و افزونه ­های مورد نیاز (بین 300 هزار تومان تا چند میلیون تومان)
  • هاست (بین 100 تا 500 هزار تومان)
  • دامنه (بین 20 تا 500 هزار تومان)
  • گواهینامه SSL (بین 100 تا 300 هزار تومان)

در این جلسه در مورد روش­ های پشتیبانی سایت، ابزارهای اولیه و ضروری طراحی سایت و تعرفه خرید این ابزارها صحبت کردیم که امیدواریم برای آگاهی شما عزیزان مفید بوده باشد.

نحوه ارائه پشتیبانی دوره دیجیتال مارکتینگ

آکادمی بازاریابی اکسل در برابر مشتریان خود تعهد‌ صد‌در‌صدی دارد. شعار ما اینست:

از نظر قانونی و مشتری مداری ارائه پشتیبانی به سایت­ هایی که طراحی می­کنید موضوع مهمی است. ارائه پشتیبانی سایت­ ها می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. توجه به این مسائل باعث حس آرامش و رضایت برای شما به عنوان طراح سایت و همینطور مشتری خواهد داشت. مشتری ­های راضی بهترین تبلیغ برای کار شما هستند. اینان کار و خدمات شما را به دیگران معرفی می­کنند و همین باعث افزایش درآمد شما خواهد بود.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

فرض کنید شما سایتی را برای یک فرد در هر زمینه شغلی یا خدماتی طراحی کرده­ اید. این فرد توانایی و تخصص شما در شناخت، نحوه کار و تعامل یا نگهداری سایت را ندارد. این شما هستید که باید راهکارهایی را به مشتری برای پیشبرد کارش ارائه دهید.

چند روش برای ارائه پشتیبانی سایت وجود دارد که در ادامه توضیح می­دهیم.

  • بدون پشتیبانی
  •  در این روش عملاً پشتیبانی برای سایت وجود ندارد. در این شرایط کارفرما ممکن است خودش به وردپرس و سایت آشنایی داشته باشد و کار را ادامه دهد. همچنین شما می­توانید توضیحاتی را در رابطه با نحوه کار با سایت در قالب یک ویدئو کوتاه آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. در این روش شما به عنوان طراح سایت، مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی سایت ندارید.
  • پشتیبانی بر اساس مبلغ و زمان مشخص در ابتدای قرارداد
  •  در این روش طراح سایت و کارفرما در ابتدای قرارداد، روی مبلغی به غیر از تعرفه طراحی سایت برای پشتیبانی به توافق می­رسند. مثلاً شما به عنوان طراح سایت، 6 ماه پشتیبانی سایت را در ازای مبلغی بر عهده می­گیرید. حتی می­توانید خدمات پشتیبانی را بطور رایگان به مشتری ارائه دهید. این کار می­تواند تبلیغی برای کار و خدماتی که ارائه می­کنید هم باشد و شما را نسبت به رقیبان جلوتر قرار دهد.

پشتیبانی جداگانه در انتهای قرارداد در صورت تمایل کارفرما

  •  این روش یکی از بهترین راه­های ارائه پشتیبانی سایت است. معمولاً در این روش هر دو طرف طراح سایت و کارفرما رضایتمند­تر هستند. در این روش پس از پایان طراحی سایت، در صورت توافق هر دو طرف، قرارداد پشتیبانی منعقد می­شود.
  • پشتیبانی بصورت پروژه­ای در زمان­های خاص: در روش پشتیبانی پروژه­ای، طراح سایت قبول می­کند که در صورتیکه سایت به مشکلی برخورد کرد، یا به­روزرسانی نیاز داشت و…، بصورت پروژه­ای این کارها را انجام دهید.

توجه داشته باشید پشتیبانی از سایت فقط به معنی رفع مشکلات احتمالی سایت نیست. بلکه بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه­‌ها، بهبود سرعت و سئو سایت، نگهداری سایت و بسیاری موارد دیگر را شامل می­شود.

تعرفه ­های ابزارهای طراحی سایت

تعرفه ابزارهای طراحی سایت یعنی هاست، دامنه، قالب و افزونه­ ها جدای از تعرفه طراحی سایت محاسبه می­شود. کارفرما موظف است در ابتدای کار این هزینه­ ها را تأمین کند.

سایت­ های زیادی ابزارهای طراحی سایت را ارائه می­دهند که شما می توانید ابزارها را از سایت ها تهیه کنید. البته به یاد داشته باشید همیشه از سایت ­های معتبر که محصولات اورجینال ارائه می­دهند خرید کنید. شما می­توانید نسخه اورجینال و بومی­ سازی شده قالب و افزونه­ های مورد نیاز سایتی که قصد دارید طراحی کنید را با خیالی آسوده نسبت به اصالت و پشتیبانی همیشگی محصولات، از آکادمی اکسل تهیه کنید.

  • قالب و افزونه ­های مورد نیاز (بین 300 هزار تومان تا چند میلیون تومان)
  • هاست (بین 100 تا 500 هزار تومان)
  • دامنه (بین 20 تا 500 هزار تومان)
  • گواهینامه SSL (بین 100 تا 300 هزار تومان)

در این جلسه در مورد روش­ های پشتیبانی سایت، ابزارهای اولیه و ضروری طراحی سایت و تعرفه خرید این ابزارها صحبت کردیم که امیدواریم برای آگاهی شما عزیزان مفید بوده باشد.

نحوه ارائه پشتیبانی برای دوره سیستم‌سازی

آکادمی بازاریابی اکسل در برابر مشتریان خود تعهد‌ صد‌در‌صدی دارد. شعار ما اینست:

از نظر قانونی و مشتری مداری ارائه پشتیبانی به سایت­ هایی که طراحی می­کنید موضوع مهمی است. ارائه پشتیبانی سایت­ ها می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. توجه به این مسائل باعث حس آرامش و رضایت برای شما به عنوان طراح سایت و همینطور مشتری خواهد داشت. مشتری ­های راضی بهترین تبلیغ برای کار شما هستند. اینان کار و خدمات شما را به دیگران معرفی می­کنند و همین باعث افزایش درآمد شما خواهد بود.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

فرض کنید شما سایتی را برای یک فرد در هر زمینه شغلی یا خدماتی طراحی کرده­ اید. این فرد توانایی و تخصص شما در شناخت، نحوه کار و تعامل یا نگهداری سایت را ندارد. این شما هستید که باید راهکارهایی را به مشتری برای پیشبرد کارش ارائه دهید.

چند روش برای ارائه پشتیبانی سایت وجود دارد که در ادامه توضیح می­دهیم.

  • بدون پشتیبانی
  •  در این روش عملاً پشتیبانی برای سایت وجود ندارد. در این شرایط کارفرما ممکن است خودش به وردپرس و سایت آشنایی داشته باشد و کار را ادامه دهد. همچنین شما می­توانید توضیحاتی را در رابطه با نحوه کار با سایت در قالب یک ویدئو کوتاه آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. در این روش شما به عنوان طراح سایت، مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی سایت ندارید.
  • پشتیبانی بر اساس مبلغ و زمان مشخص در ابتدای قرارداد
  •  در این روش طراح سایت و کارفرما در ابتدای قرارداد، روی مبلغی به غیر از تعرفه طراحی سایت برای پشتیبانی به توافق می­رسند. مثلاً شما به عنوان طراح سایت، 6 ماه پشتیبانی سایت را در ازای مبلغی بر عهده می­گیرید. حتی می­توانید خدمات پشتیبانی را بطور رایگان به مشتری ارائه دهید. این کار می­تواند تبلیغی برای کار و خدماتی که ارائه می­کنید هم باشد و شما را نسبت به رقیبان جلوتر قرار دهد.

پشتیبانی جداگانه در انتهای قرارداد در صورت تمایل کارفرما

  •  این روش یکی از بهترین راه­های ارائه پشتیبانی سایت است. معمولاً در این روش هر دو طرف طراح سایت و کارفرما رضایتمند­تر هستند. در این روش پس از پایان طراحی سایت، در صورت توافق هر دو طرف، قرارداد پشتیبانی منعقد می­شود.
  • پشتیبانی بصورت پروژه­ای در زمان­های خاص: در روش پشتیبانی پروژه­ای، طراح سایت قبول می­کند که در صورتیکه سایت به مشکلی برخورد کرد، یا به­روزرسانی نیاز داشت و…، بصورت پروژه­ای این کارها را انجام دهید.

توجه داشته باشید پشتیبانی از سایت فقط به معنی رفع مشکلات احتمالی سایت نیست. بلکه بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه­‌ها، بهبود سرعت و سئو سایت، نگهداری سایت و بسیاری موارد دیگر را شامل می­شود.

تعرفه ­های ابزارهای طراحی سایت

تعرفه ابزارهای طراحی سایت یعنی هاست، دامنه، قالب و افزونه­ ها جدای از تعرفه طراحی سایت محاسبه می­شود. کارفرما موظف است در ابتدای کار این هزینه­ ها را تأمین کند.

سایت­ های زیادی ابزارهای طراحی سایت را ارائه می­دهند که شما می توانید ابزارها را از سایت ها تهیه کنید. البته به یاد داشته باشید همیشه از سایت ­های معتبر که محصولات اورجینال ارائه می­دهند خرید کنید. شما می­توانید نسخه اورجینال و بومی­ سازی شده قالب و افزونه­ های مورد نیاز سایتی که قصد دارید طراحی کنید را با خیالی آسوده نسبت به اصالت و پشتیبانی همیشگی محصولات، از آکادمی اکسل تهیه کنید.

  • قالب و افزونه ­های مورد نیاز (بین 300 هزار تومان تا چند میلیون تومان)
  • هاست (بین 100 تا 500 هزار تومان)
  • دامنه (بین 20 تا 500 هزار تومان)
  • گواهینامه SSL (بین 100 تا 300 هزار تومان)

در این جلسه در مورد روش­ های پشتیبانی سایت، ابزارهای اولیه و ضروری طراحی سایت و تعرفه خرید این ابزارها صحبت کردیم که امیدواریم برای آگاهی شما عزیزان مفید بوده باشد.

نحوه ارائه پشتیبانی از دوره ساخت کسب‌وکار

آکادمی بازاریابی اکسل در برابر مشتریان خود تعهد‌ صد‌در‌صدی دارد. شعار ما اینست:

از نظر قانونی و مشتری مداری ارائه پشتیبانی به سایت­ هایی که طراحی می­کنید موضوع مهمی است. ارائه پشتیبانی سایت­ ها می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. توجه به این مسائل باعث حس آرامش و رضایت برای شما به عنوان طراح سایت و همینطور مشتری خواهد داشت. مشتری ­های راضی بهترین تبلیغ برای کار شما هستند. اینان کار و خدمات شما را به دیگران معرفی می­کنند و همین باعث افزایش درآمد شما خواهد بود.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

فرض کنید شما سایتی را برای یک فرد در هر زمینه شغلی یا خدماتی طراحی کرده­ اید. این فرد توانایی و تخصص شما در شناخت، نحوه کار و تعامل یا نگهداری سایت را ندارد. این شما هستید که باید راهکارهایی را به مشتری برای پیشبرد کارش ارائه دهید.

چند روش برای ارائه پشتیبانی سایت وجود دارد که در ادامه توضیح می­دهیم.

  • بدون پشتیبانی
  •  در این روش عملاً پشتیبانی برای سایت وجود ندارد. در این شرایط کارفرما ممکن است خودش به وردپرس و سایت آشنایی داشته باشد و کار را ادامه دهد. همچنین شما می­توانید توضیحاتی را در رابطه با نحوه کار با سایت در قالب یک ویدئو کوتاه آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. در این روش شما به عنوان طراح سایت، مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی سایت ندارید.
  • پشتیبانی بر اساس مبلغ و زمان مشخص در ابتدای قرارداد
  •  در این روش طراح سایت و کارفرما در ابتدای قرارداد، روی مبلغی به غیر از تعرفه طراحی سایت برای پشتیبانی به توافق می­رسند. مثلاً شما به عنوان طراح سایت، 6 ماه پشتیبانی سایت را در ازای مبلغی بر عهده می­گیرید. حتی می­توانید خدمات پشتیبانی را بطور رایگان به مشتری ارائه دهید. این کار می­تواند تبلیغی برای کار و خدماتی که ارائه می­کنید هم باشد و شما را نسبت به رقیبان جلوتر قرار دهد.

پشتیبانی جداگانه در انتهای قرارداد در صورت تمایل کارفرما

  •  این روش یکی از بهترین راه­های ارائه پشتیبانی سایت است. معمولاً در این روش هر دو طرف طراح سایت و کارفرما رضایتمند­تر هستند. در این روش پس از پایان طراحی سایت، در صورت توافق هر دو طرف، قرارداد پشتیبانی منعقد می­شود.
  • پشتیبانی بصورت پروژه­ای در زمان­های خاص: در روش پشتیبانی پروژه­ای، طراح سایت قبول می­کند که در صورتیکه سایت به مشکلی برخورد کرد، یا به­روزرسانی نیاز داشت و…، بصورت پروژه­ای این کارها را انجام دهید.

توجه داشته باشید پشتیبانی از سایت فقط به معنی رفع مشکلات احتمالی سایت نیست. بلکه بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه­‌ها، بهبود سرعت و سئو سایت، نگهداری سایت و بسیاری موارد دیگر را شامل می­شود.

تعرفه ­های ابزارهای طراحی سایت

تعرفه ابزارهای طراحی سایت یعنی هاست، دامنه، قالب و افزونه­ ها جدای از تعرفه طراحی سایت محاسبه می­شود. کارفرما موظف است در ابتدای کار این هزینه­ ها را تأمین کند.

سایت­ های زیادی ابزارهای طراحی سایت را ارائه می­دهند که شما می توانید ابزارها را از سایت ها تهیه کنید. البته به یاد داشته باشید همیشه از سایت ­های معتبر که محصولات اورجینال ارائه می­دهند خرید کنید. شما می­توانید نسخه اورجینال و بومی­ سازی شده قالب و افزونه­ های مورد نیاز سایتی که قصد دارید طراحی کنید را با خیالی آسوده نسبت به اصالت و پشتیبانی همیشگی محصولات، از آکادمی اکسل تهیه کنید.

  • قالب و افزونه ­های مورد نیاز (بین 300 هزار تومان تا چند میلیون تومان)
  • هاست (بین 100 تا 500 هزار تومان)
  • دامنه (بین 20 تا 500 هزار تومان)
  • گواهینامه SSL (بین 100 تا 300 هزار تومان)

در این جلسه در مورد روش­ های پشتیبانی سایت، ابزارهای اولیه و ضروری طراحی سایت و تعرفه خرید این ابزارها صحبت کردیم که امیدواریم برای آگاهی شما عزیزان مفید بوده باشد.

This site is protected by wp-copyrightpro.com